Roxi Joker

2015.04.26 17:56

Volt egy társadalom, ahol szaképzettség és tudás alapján osztogatták a jővedelmeket... Schweizben igaz egy honapig dolgoztam, nem volt gond 5000 chf-et kifizetni..Belgáknak sem volt gond, Német már problémázott 1800 netto euron is, de valahogy ősszedobták....  Orbánék a fidesszel, egyész netto 120 eurot is megadnának a munkámért, de szoba sem állok velűk...(Azért picit morfondirozok magamban, hogy az államnak lenne-e ennyi pénze, vagy esetleg kűlfőldi segitség is van a 120 euroba..) Imádtam Hofi Gézát, ha irtam volna neki, akor ebbőlegész estés show műsort csinál....  Inkább tanitattják a 8 álltalánososokat, sok éven át, milliárdokbol, mert azok megbizhatoak a rendszer számára, mint a már kitanittatott, jo szakembereknek adnának megéllhetést.... Jut is eszembe miskolc miklos u 3 alatti lakásom, vologda u 6 alatti lakásom felét, és garázsom, távollétemben a biroság és politika csendesen elsibolta, allopta, amit 25 évi sporolt állami vizműves fizetésemből vettem és tehermentesen kifizettem, és emberi életet folytattam benne az ott lako csőcselék szomszédságában...  Szoval ennyire megbizhato az állam....   Mindezt azért irtam le, ha a "cigány" nevű űgynők megkérne, ráérsz-e valakit megbetegiteni, nem a válasz azzal egyűtt, menj a kurva anyádba.mert gyerekek betegedtek meg tőmegével és magyarok....Szoval munkát is keresek, 3 nyelven beszélek, és ha van olyan cég kűlfőldi, aki nem hordákat keres, hanem szakembert, hát megkőszőnőm ha megkeresnek..Mert nekem dolgoznom kell, én nem az a rablo polgári gerinctelenek kőzűl vagyok, akik eltartatják magukat, tőbb házuk van, nekem csak 1,7 házAM VOLT,AZT IS ELVETTÉK, ők tőmegével vásárolják fel..  Mert nekem muszály dolgoznom, egyek, és fentartassam magam, mert lehet jo szakember vagyok, de nekem még azt sem tudja, vgy akarja az állam visszaadni, amim volt, akor se, ha a magyart ezzel az egész világ előtt egy primitiv balkáni fajjá minősitik, és lejáratják....Nem ujra meg akarok dolgozni, azért emiért már egyszer megdolgoztam, hanem azt visszakapni...a kettő kűlőmbség, mert kedves segitőim, akik néha munkát szereztek, azt elfelejtették, én már egyszer mindenért megdolgoztam, azt kérem....És a lehetőséget meg tartsa meg, majd ha stabil egzisztenciám visszakaptam, jelentkezek, a lehetőségre.....Kőszőnőm....

Vissza

Elérhetőség

Roxy Joker
Moskva ter 5
budapest
1052

0036203988531

© 2015 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode